Marketingavond: De weg naar het retailschap

maandag 12 juli 2021 19:30 uur
Online via Microsoft Teams

De wereld verandert, consumenten worden veeleisender en het is steeds vaker ‘vechten’ om een plek in het retailschap. Want wat maakt jouw product zo bijzonder ten opzichte van het product van jouw concurrent. Steeds vaker hebben we het over de onderscheidenheid van producten. Hoe zet je een product in de markt? En hoe kun je ervoor zorgen dat jouw product de aandacht krijgt. Tijdens de ledenavond op maandag 12 juli organiseren wij een ledenavond gericht op: de weg naar het retailschap.

Het programma vindt online plaats via MS Teams. Tijdens deze avond zal Miranda van Kester, eigenaar van Mirakuleus, ons meer vertellen over de trends en ontwikkelingen rondom branding van sierteeltproducten. Bovendien zal zij ook ingaan op de toenemende mate van digitalisering in onze sector met als hoofdpijler e-commerce. Het is nu of nooit: kiezen voor een afzetkanaal.

Vervolgens zal Gert-Jan Tamerus, Trade marketing manager bij Harvest house, ons meenemen in het verhaal rondom category management bij Harvest house Waar we in de sierteelt een toenemende groei zien in e-commerce activiteiten, is category management in de groenteteelt een belangrijk onderwerp. Tijdens deze presentatie vertelt Gert-Jan ons meer over de aanpak van category management, hoe invloed wordt uitgeoefend en welke data hiervoor wordt gebruikt.

Programma:
19.30 uur: inloop
19.45 uur: welkom door TJW
19.50 uur: presentatie Miranda van Kester
20.20 uur: presentatie Gert-Jan Tamerus
20.50 uur: vragenronde + afronden

Op dit moment is een fysieke bijeenkomst helaas nog niet mogelijk, dus organiseren wij weer een online avond. Binnenkort verwachten wij meer over het programma van de rest van het jaar bekend te maken en hopen wij jullie weer fysiek te mogen ontmoeten. Ben je aanwezig? Dan ontvang je een link naar de Teams-vergadering. We leggen dan ook uit hoe je deel neemt aan de avond.

Terug naar overzicht